Heb je nog vragen?

Ons support team is bereikbaar tot 18:00 uur

Dagelijks leven

Lekker in je vel en meer genieten van het leven

Veerkracht

Ons lichaam heeft een natuurlijke cyclus van activiteit en ontspanning. Wist je dat wanneer we deze cyclus negeren we minder presteren en het zelfs kan leiden tot chronische stress klachten? En dat niet de intensiteit van de inspanning leidt tot negatieve stress leidt maar de mate van herstel?

Last van vermoeidheid?

De Burn-out zelfscan kan je helpen om te bepalen in welke mate je psychische vermoeidheidsklachten door je werk ervaart. Deze zelfscan is dus alléén van toepassing voor mensen die werken / werk hebben en is niet van toepassing op bijvoorbeeld een student en/of werkzoekende. Overige factoren die te maken kunnen hebben met burn-outklachten worden hier niet gemeten. Geef bij de volgende 5 stellingen aan in welke mate dit op jou van toepassing is.

Doe de zelfscan
  • Burn-out Eerdere resultaten Terug
    • 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
      Score lager dan 5.4
      Uit de score blijkt dat je geen of weinig psychische vermoeidheidsklachten door jouw werk ervaart. Deze score wil echter niet zeggen dat je geen psychische vermoeidheid ervaart, ook factoren buiten het werk kunnen invloed hebben op jouw vitaliteit, emotioneel welbevinden en jouw cognitie. Als je er toch mee aan de slag wilt, heb je hopelijk wat aan de hieronder getoonde Ontwikkeltools. En mocht je klachten ervaren dan raden wij je aan om dit met jouw coach te bespreken.

      Score hoger dan 5.4
      Uit de score blijkt dat je psychische vermoeidheidsklachten door jouw werk ervaart. Het kan zijn dat je hier maandelijks of ‘enkele keren per maand’ last van hebt. Wellicht voel je je leeg en/of (emotioneel) uitgeput door het werk. Vermoeidheidsklachten zijn vervelend en kunnen ook jouw vitaliteit, emotioneel welbevinden en cognitie beïnvloeden. Deze score wil echter niet persé zeggen dat je een burn-out hebt en je jouw werk niet meer kan uitvoeren. Hopelijk heb je wat aan de hieronder getoonde Ontwikkeltools. En we raden je aan jouw score met jouw coach te bespreken.

    De Burn-out zelfscan kan je helpen om te bepalen in welke mate je psychische vermoeidheidsklachten door je werk ervaart. Deze zelfscan is dus alléén van toepassing voor mensen die werken / werk hebben en is niet van toepassing op bijvoorbeeld een student en/of werkzoekende. Overige factoren die te maken kunnen hebben met burn-outklachten worden hier niet gemeten. Geef bij de volgende 5 stellingen aan in welke mate dit op jou van toepassing is.

  • Ik voel me emotioneel uitgeput door mijn werk
    Nooit
    Enkele keren per jaar
    Maandelijks
    Enkele keren per maand
    Elke week
    Enkele keren per week
    Elke dag
  • Aan het einde van een werkdag voel ik me leeg
    Nooit
    Enkele keren per jaar
    Maandelijks
    Enkele keren per maand
    Elke week
    Enkele keren per week
    Elke dag
  • Ik voel me moe als ik ’s morgens opsta en geconfronteerd word met mijn werk
    Nooit
    Enkele keren per jaar
    Maandelijks
    Enkele keren per maand
    Elke week
    Enkele keren per week
    Elke dag
  • Het vergt heel veel van mij om de hele dag met mensen te werken
    Nooit
    Enkele keren per jaar
    Maandelijks
    Enkele keren per maand
    Elke week
    Enkele keren per week
    Elke dag
  • Ik voel me compleet uitgeput door mijn werk
    Nooit
    Enkele keren per jaar
    Maandelijks
    Enkele keren per maand
    Elke week
    Enkele keren per week
    Elke dag
  • Uitslag

    0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
    Uit de score blijkt dat je geen of weinig psychische vermoeidheidsklachten door jouw werk ervaart. Deze score wil echter niet zeggen dat je geen psychische vermoeidheid ervaart, ook factoren buiten het werk kunnen invloed hebben op jouw vitaliteit, emotioneel welbevinden en cognitie.Uit de score blijkt dat je psychische vermoeidheidsklachten door jouw werk ervaart. Het kan zijn dat je hier maandelijks of ‘enkele keren per maand’ last van hebt. Wellicht voel je je leeg en/of (emotioneel) uitgeput door het werk. Vermoeidheidsklachten zijn vervelend en kunnen ook jouw vitaliteit, emotioneel welbevinden en cognitie beïnvloeden. Deze score wil echter niet persé zeggen dat je een burn-out hebt en je jouw werk niet meer kan uitvoeren. We raden je aan jouw score met een professional te bespreken.

    0 / vragen

Uitgelichte blogs

Uitgelichte blogs

Tips om niet continu met je mailbox bezig te zijn

De mailbox is voor de meeste mensen een dagelijks terugkerende afleiding. Wij delen tips met je om er beter mee om te gaan.

Productiviteit verhogen: zo doe je het

Wij delen dé tip met je om je productiviteit te verhogen, zodat jij je to do’s sneller en efficiënter kunt afstrepen.

Klaar om i45 naar jouw organisatie te brengen?

img15 img15
Laten we praten